Accedi Inizia

Puinzooi

5 risposte 203 letture

Hallo, ik heb trax3D bekeken en getest. Mijn reactie is absoluut niet positief, ik hoopte dat het 3d editor een mooie aanvulling was maar niets is minder waar ik mis de óude'interface waarin je projecten kon weggooien, editten, aanmaken etcetera. Dit is allemaal niet aanwezig en toen ik het geheel een klein beetje door had toen zag ik mijn project waar ik in 2d mee bezig was, nou ik heb ECHT elke raals de juiste verhoging gegeven maar het 3d beeld?????? een grote puinzooi! Ik ga dit dus ook absoluut niet gebruiken zolan het NIET 100 procent werkt en netjes is! Sorry maar ik kan er niets anders van maken en ga weer lekker in 2D door. Giuseppe I.M. Koot

5 risposte

Hallo Guiseppe,

Wat jammer dat je het niet prettig vindt werken. Het is zeker behoorlijk veranderd tenopzichte van TRAX2 en zeker werken met stijgende en dalende rails. 

Probeer eens precies uit te leggen wat je wil bereiken, wat je dan doet en wat er dan gebeurt. Misschien kan ik je helpen om het onder de knie te krijgen.

Je hebt overigens gelijk dat het beheren van projecten nog niet is ingebouwd. Daar was ik wel mee bezig, maar ik zal het zo snel mogelijk afmaken en online zetten. 

Hallo Fedor
Nou ik begin inmiddels aardir te leren hoe wet werkt maar als ik een ondergrond maak en rails ga leggen dan verdwijnen sommige stukken ineens. wat blijk is dat ze onder ondergrond te liggen! dit gaat op een gegeven moment iriteren waadoor ik het weer een paar dagen weg leg. ik ben bijna zo ver dat ik een betaald programma ga kopen want dit gaat vrees ik niet werken. trouwens de ondergrond valt ook buiten het raster waardoor denk ik nu ineens de rails er onder valt. Ik vrees dat hoe graag ik de volledige versie graag online zie, dit nog lang niet kan! er zitten te veel onvolkomendheden in, ineens rara dingen doen ect. er is vrees ik nog heel veel werk voordat je uberhaupt  trax 2 ofline kan gooien!!!! ik zit zelf in de ontwikkeling van een eigen cms en weet hoe veel geduld er nodig is. Ik weet dat ontwikkelaars (vooral jonge) de neiging hebben zo het werkt, ONLINE er mee, waarna er honderden bugs of onafgemaakte routines opduiken! Ohh, die bugs halen we er on the flow wel uit!!! Foute instelling! tjeetje, heb ik eindelijk door hoe je die verdwenen railstukken naar boven haald, maakt de editor er een puinzooi van waardoor het lijkt alsof mijn neefje van drie de tekening gemaakt heeft. raisl die je verbind komen niet op dezelfe regel ui *dus staan half onder elkaar, te veel om op te noemen. sorry fedor maar ik heb jou een eerlijke kans gegeven maar ga nu toch echt een betaald programma aanschaffen. je ben nog LANG niet aan online gaan toe, echt niet. hier gaat niemand blij van word

1

Er is behoorlijk getest, en we zien echt wel vaker rare dingen, maar het is niet structureel. Als je een fout ziet zou het ons helpen als je een supportmelding aanmaakt zodat we jouw specifieke situatie kunnen onderzoeken.

Het feit dat er al vrij veel banen wel succesvol worden gebouwd, is natuurlijk een goede aanwijzing dat het vooral vaak wel werkt. 

TRAX2 offline is een ander verhaal, de server wordt opgedoekt en ik heb er voor gekozen niet meer te investeren in een migratie van een sterk verouderd systeem.

Duidelijk, sorry voor de vorige mails ik zal screenshots maken zodat je ziet wat ik bedoel. verder blijf ik uiteraard liever met een kompleet gratis programma werken en zou ik best genegen zijn on af en toe een donatie te doen
Met vriendelijke groet en je hoor nog van mij Giuseppe

Fijn, daar zijn we erg mee geholpen. Als je een melding inschiet vanuit de editor dan krijgen we logs en het betreffende project ook meteen mee, dan hebben we meestal wel genoeg voor de diagnose.

Alvast bedankt!

Accedi per partecipare a questa discussione.