en nl de
Inloggen Aan de slag

TRAX Bouwplan: testers gezocht!

Vastgezet geen reacties 18 keer gelezen

Sinds gisteren vind je in de editor weer twee knopjes waarmee je een stukslijst en een tekening van je layout kunt downloaden op het project-tab.

Klik op het klembord en je krijgt direct de stuklijst te zien met alle gebruikte artikelen op de baan. Je kunt de lijst direct uitprinten.

Klik op het downloadknopje om een PDF te genereren met daarin je baanplan met de artikelnummers. Het baanplan is netjes gesplitst per niveau, zodat je elk deel goed kunt lezen als je het bouwt.

Maar naast deze overzichten werken we achter de schermen aan iets heel moois: het TRAX Bouwplan.

Wat is het TRAX Bouwplan?

Het TRAX Bouwplan is een volledig op maat geschreven documentatieset met alles wat je nodig hebt om je droombaan te realiseren. Denk aan:

• Een helder stappenplan voor de opbouw.
  • Een beschrijving per fase, waarin we specifieke aandacht besteden aan elementen die cruciaal zijn voor jouw unieke ontwerp, bordevol handige tips en extra informatie.
  • Een compleet railsplan, bouwtekeningen voor alle onderdelen van je tafel, een uitgewerkte terreinkaart en duidelijke bedradings- en aansluitschema's.
  • Een 1:1 tekening van je sporenplan en een handig snijbestand (DXF) voor je tafeldelen.

Pas je je baan in de toekomst aan? Dan kun je het plan kosteloos en zonder beperkingen opnieuw genereren. De definitieve documentatieset gaat straks € 29,95 per project kosten (eenmalig) — met 50% korting voor actieve TRAX-fans (zie hiervoor 'Community Credits').

Doe mee als tester!

Om de laatste puntjes op de i te zetten, zoek ik tien testers die het Bouwplan voor hun eigen project willen doornemen en mij van feedback willen voorzien.

Als tester ontvang je een gratis Bouwplan voor jouw project. Dit plan blijft ook na de testperiode van jou, wat betekent dat je de baan verder kunt ontwikkelen en nieuwe versies kunt blijven genereren. In ruil hiervoor vraag ik eerlijke, constructieve feedback over je ervaringen en eventuele wensen of aanvullingen.

Wie zoek ik?

• 3 testers die Nederlands spreken en lezen
  • 3 testers die Engels spreken en lezen
  • 4 testers die Duits spreken en lezen

Meld je je binnen nu en twee weken aan, maar val je net buiten de vaste testgroep? Dan krijg je als dank alsnog 50% korting zodra het Bouwplan officieel beschikbaar komt!

Aanmelden: 

https://trax3d.com/nl/support

Kies als categorie “Speciaal voor testers” en selecteer de baan waar je een bouwplan voor wil genereren.

Meld je aan om mee te praten.